Onko olemassa hyvä blogi autoista?

Подробнее
10 ч. 16 мин. назад #50608 от vlados
Hyvää päivää! Ostin hiljattain auton ja yritän nyt lukea enemmän auton oikeasta käytöstä ja huollosta. Internetissä on kuitenkin niin paljon tietoa, että on vaikea ymmärtää, mitkä sivustot ovat oikeasti hyödyllisiä. Tiedättekö jonkin hyvän blogin tai sivuston, jossa julkaistaan selkeitä artikkeleita tavallisille autoilijoille?

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Подробнее
10 ч. 4 мин. назад #50616 от Megek
Megek ответил в теме Onko olemassa hyvä blogi autoista?
Hei! Ymmärrän hyvin tilanteen – olin itse samassa tilanteessa. Viime aikoina olen lukenut artikkeleita sivustolta hammastikut.com/ Siellä on melko paljon materiaalia autoilun aiheista: auton huolto, käytännön vinkit kuljettajille, erilaisia katsauksia ja selityksiä. Minusta on hyvä, että tekstit ovat helposti ymmärrettäviä.

Подробнее
9 ч. 54 мин. назад #50618 от vlados
vlados ответил в теме Onko olemassa hyvä blogi autoista?
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Päivittyvätkö artikkelit siellä säännöllisesti? Monet sivustot nimittäin jäävät nopeasti päivittämättä.

Подробнее
9 ч. 50 мин. назад #50619 от Megek
Megek ответил в теме Onko olemassa hyvä blogi autoista?
Kyllä, sinne ilmestyy ajoittain uusia artikkeleita. Käyn välillä sivustolla hammastikut lukemassa uusia materiaaleja tai etsimässä hyödyllisiä neuvoja auton käyttöön. Aloitteleville kuljettajille se on mielestäni varsin kätevä tietolähde.

Модераторы: otetzbgleo
Время создания страницы: 0.135 секунд
Работает на Kunena форум